Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD-подаване на газ на място

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • JTD-подаване на газ на място

    Здравейте,доста време следя форума и реших и аз да попитам нещо,ползвах търсачката,но не намерих нещо сходно.Колата е АР 156 1.9 JTD 2000 105 к.с.Когато съм на празен ход и подам газ стрелката плавно се дига,докато си махам крака от педала на газта стрелката не пада плавно.Скоро забелях това,не съм сигурен,дали го прави това,когато натисна съедините по време на движение.Първа кола ми е и реших да се допитам.Няма проблеми във вървежа,не пуши.Интересно ми е на какво може да се дължи това.

    Поздрави!
    Alfa 156 1.9 JTD 105 коня и един коч

  • #2
    Ако само стрелката насича колега не се тревожи,
    това болежка при дизелите.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
      .....
      това болежка при дизелите.
      Няма такова нещо!
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Няма такова нещо!
        +1...
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          И при мен го има този проблем,смених оборотомер с такъв който не насича,оправи се за известно време(20мин). После беше еку,после кабели и нищо,на диагностика няма нищо,абсолютно всичко работи. Заключението беше такова - болежка?
          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

          Comment


          • #6
            Няма общо много с темата,ама да да питам ваще стрелки на оборотомера мъдрат ми като чукнете някъде по таблото или конзолата ? Моята играе +/- 50 рпм и по павета и дупки. Има ли оправия ?
            '99 156 1.9 JTD SP3

            Comment


            • #7
              Нов,колега......това е решението.Или там смяна на платки и т.н.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Провери си масите-тази при картера? Току виж слаба връзка.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #9
                  Тя няма и да запали.....ако масата на картера е кекаво хваната.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    не че нещо ама аз три коли съм карал по павета и на трите са играли стрелките на километраж и оборотомер .
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Няма оборотомер, на който да не му играе стрелката, когато се минава по павета. Това на практика си е един обикновен волтметър с магнито-електрическа отклонителна система. Уредът така е конструиран, че няма начин този неприятен ефект да се избегне.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от sjuto Покажи съобщение
                        Когато съм на празен ход и подам газ стрелката плавно се дига,докато си махам крака от педала на газта стрелката не пада плавно.
                        Аз не разбрах като НЕ пада плавно точно какво прави - пада рязко или си седи на оборотите..?
                        По принцип оборотомера на жетедето съм чувал, че не е много прецизен в показанията и реакциите си (нищо общо с бензиновите алфи)...

                        Това за оборотомерите, че на всички коли играят не знам откъде го измислихте, но без да искам да ви обиждам мисля, че или сте карали само някакви трошляци с прецакани уреди, или зрението ви може да долови трептене, напълно неуловимо за нормалните човешки усещания...
                        Дори и да си е "обикновен волтметър" тоя оборотомер, ония тъпите дето ги конструират тези неща са се сетили, че тоя волтметър ще седи на място, където се дрънка насам-натам постоянно и са се постарали да го конструират така, че да се вземе предвид това обстоятелство... Не ги разбирам нещата, ама за 150-тина години еволюция в автомобилостроенето се си мисля, че няма как да е нормално да мърдат стрелките на уредите без причина...
                        Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 12:14.

                        Comment


                        • #13
                          @Badmadafaka:
                          Мисля си, че обсъждаме оборотомера на Алфа Ромео, все пак. Мини през "Цар Борис" по паветата и ще се убедиш, че и твоята стрелка има трептения. Разбира се, ако има видими отклонения в в показанието на оборотомера в отсъствие на вибрации, значи нещо не е наред.
                          А за това кой от конструктурите за какво се е сетил съм съгласен и точно по тази причина са измислили буферната памет на ЦД-то.
                          И за 150 години еволюция двигателите не са се променили кой знае колко - имат си блок, глава, картер, колянов и разпределителен вал, стартер, алтернатор и т.н., само датчиците и електрониката са се усъвършенствали.
                          Last edited by dansguardian; d.m.y г., 12:51.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Стана ми интересно, та изкарах моята и я юрнах по пернишкия паваж до рехабилитационния център.
                            Дзверих се, пулих се, ама не видях нито километража, нито оборотомера да мърда и подскача.
                            А щом моите не мърдат, то вашите не трябва да са по-лоши.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              На някой Алфи съм виждал как стрелката се движи на тласъци. Може това да има в предвид колегата. Иначе уредите на 166-цата не мърдат въобще, само някой път като падна в някоя дупка има леко потрепване. На Фиата обаче треперят като болен от паркинсон, независимо на какъв път се кара.

                              Comment

                              Working...
                              X